- AMMATILLINEN TÄYDENNYSKOULUTUS
- AVOIN AMMATTIKORKEAKOULUOPETUS
-
AVOIN YLIOPISTO-OPETUS
- Farmasia
- Humanistiset tieteet
- Kauppa- ja hallintotieteet
- Kieli- ja viestintäopinnot
- Kirjasto- ja kulttuuriala
- Liiketalouden ja hallinnonala
- Liikunta, lääke- ja terveystieteet
- Luonnontieteet
- Musiikkitieteet
- Muu koulutus
- Opetus- ja kasvatusala
- Opiskelutaidot
- Psykologia
- Sosiaali-, terveysala
- Yhteiskuntatieteet
- KIELIKURSSIT
- LUKIOLAISKURSSIT
- MUU YLEISSIVISTÄVÄ TAI HYVINVOINNIN KOULUTUS
- TENTTIKALENTERI
TikTok yritysten ja organisaatioiden markkinoinnissa (verkko)
Vahvista markkinointia sosiaalisessa mediassa, ota käyttöön TikTok!
• Miten TikTokissa tuotetaan lyhyitä videoklippejä?
• Miten TikTok-video voi nousta vaikka kansainväliseksi viraaliksi?
08.02.2023
klo 12.00-15.00
PaikkaVerkkokoulutus (Teams)
Koulutus toteutetaan yhteistyössä Mikkelin kesäyliopiston kanssa.
KohderyhmäKoulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville: esimiehille ja päättäjille, asiantuntijoille, kehittämisen, myynnin ja markkinoinnin parissa toimiville. Koulutus soveltuu julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin työntekijöille.
TavoiteWebinaarissa opitaan uutta TikTokista. Opit TikTok-videoiden tekemisestä sekä niiden analysointia ja vaikuttavuuden arviointia. TikTok on oivallettava, koska sosiaalisen median luonteeseen kuuluu nopeatempoisuus, mutkattomuus, huumorikin sekä rohkeus.
Webinaarissa opit:
• Miten TikTokin somestartegia kannattaa laatia?
• Miten suunnitella sisältöä TikTokkiin?
• Miten TikTok-kanavaa hallintaan?
• Miten TikTokin vaikuttavuutta mitataan?
• Miten TikTokia voi käyttää yrityksessä?
• Miten eri sidosryhmiä voi tavoittaa TikTokin avulla?
Organisaatioiden sosiaalisen median viestinnän kehittäminen on avainroolissa vaikuttavuuden lisäämisessä. Sosiaalisen median käyttö on noussut pandemia aikana 43%.
TikTokin käyttäminen on ohittanut paikoin Instagramin käytön. TikTokin käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok on ennen kaikkea sosiaalisen median videopalvelu.
Webinaarissa pääset perehtymään seuraaviin näkökulmiin:
• Organisaation tai yrityksen TikTok-kanavan ylläpitäminen
• TikTokin mahdollisuudet yrityskäytössä
• Videoiden luominen TikTokin omalla editorilla
• Videoiden julkaiseminen ja toisten TikTok-käyttäjien videoiden katselu
• TikTok videoiden kohderyhmän valinta ja videoiden tekeminen kohderyhmälle
• TikTokissa toimivat sisällöt ja julkaisemisen keinot
OHJELMA
TikTok lyhyesti – millaisesta kanavasta on kyse?
• kohderyhmät, käyttäjämäärät
• Ilmiöt, mikä suosittua?
TikTok yritysten ja organisaatioiden näkökulmasta
• strategia ja tavoitteet
• Kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa?
TikTokin mahdollisuudet yritykselle
• Sisällön suunnittelu
• Analysointi ja mittaaminen
Mitä otettava huomioon TikTok-sisällön suunnittelussa?
• Sisältötyypit ja videot
• Sitouttaminen ja konversiot
Kanavan tarjoamat työkalut ja muut työkalut
Maksettu mainonta
Esimerkkejä
KouluttajatTeknologia- ja tietoasiantuntija Jarkko Koivuniemi, Suomen ammattipuhujat Oy
LisätietojaLisätietoja koulutuksesta antaa koulutussuunnittelija Anne Havukainen, anne.havukainen@mikkelinkesayliopisto.fi.
Ilmoittautuminen ja laskutus
Jenna Mattila, p. 044 7290 020 tai toimisto@phkesa.fi
Ilmoittautumiset 24.1.2023 mennessä sähköisellä ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautuminen muuttuu sitovaksi 25.1.2023 ja peruutusehdot astuvat voimaan.
Kutsu koulutukseen lähetetään sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä. Ilmoittautumisajan jälkeen voi tiedustella vapaita opiskelupaikkoja kesäyliopiston toimistosta.
Hinta115€ sisältää opetuksen ja sähköisen koulutusmateriaalin. Osallistumistodistuksen saa pyydettäessä.
Ilmoittautumiset05.02.2023 mennessä
PeruutusehdotPeruutusmaksu 50 % hinnasta, mikäli peruutus tehdään sitovan ilmoittautumispäivän ja koulutuksen alkamisen välisenä aikana. Jos peruutus tapahtuu koulutuksen jo alettua, perimme koulutuksen koko hinnan.