Palvelujen markkinointi 5 op, kevät 2022
Tavoite ja sisältö:
Osaat kuvata palvelujen merkityksen liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa, selittää keskeiset palvelujen laatumallit sekä palvelujen tuottamisen ja kuluttamisen peruskäsitteet.
Opintojakson aiheita ovat palvelujen merkitys, palvelun laatu, palvelustrategiat, palvelujen tuottaminen ja palveluorganisaation johtamisen erityispiirteet.
Aika09.03. – 31.05.2022
Etäopetus Zoomissa:
9.3. klo 17-19:30
12.3. klo 9.30-15:15
16.3. klo 17-19:30
23.3. klo 17-19:30
26.3. klo 9:30-15:15
30.3. klo 17-19:30
9.4. klo 9:30-15:15.
ti 19.4.
uusintatentti ma 30.5.
Etäopetus Zoomin ja Moodlen kautta.
EsitiedotJohdanto muotoiluajatteluun 2 op
Opintopisteet5 op
KouluttajatTarkentuu
SuoritustapaLuennot (30 t) ja tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä vapaaehtoinen luentoihin kytkeytyvä harjoitustyö, josta voi saada lisäpisteitä.
KirjallisuusGrönroos, Christian (2009) Palvelujen johtaminen ja markkinointi (luennoitsijan ilmoittamin osin).
Wilson, Alan ym. (2012) Services marketing: integrating customer focus across the firm, 2nd European edition.
Lapin yliopisto
Lisätietojaavoin@phkesa.fi
Muu informaatioOpintojakso tehdään lukuvuoden 2020-2021 opetussuunnitelman mukaisesti. Varaamme oikeudet opinto-ohjelmaa koskeviin muutoksiin.
HintaHinta 148,75 euroa. Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:
Päijät-Hämeen kesäyliopiston perimä maksu: 140 euroa.
Lapin avoimen yliopiston perimä maksu 8,75 euroa.
28.02.2022 mennessä
PeruutusehdotKesäyliopiston peruutusehdot:
• Peruutusmaksu 50 % Päijät-Hämeen kesäyliopiston perimästä maksusta, mikäli peruutus tehdään sitovan ilmoittautumispäivän ja koulutuksen alkamisen välisenä aikana.
• Jos peruutus tehdään koulutuksen jo alettua, perimme koulutuksen koko hinnan.