Koulutukset
Palvelujen markkinointi 5 op, kevät 2021, etäopinnot
- Kuvaus
- Tavoite ja sisältö:
Osaat kuvata palvelujen merkityksen liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa, selittää keskeiset palvelujen laatumallit sekä palvelujen tuottamisen ja kuluttamisen peruskäsitteet.
Opintojakson aiheita ovat palvelujen merkitys, palvelun laatu, palvelustrategiat, palvelujen tuottaminen ja palveluorganisaation johtamisen erityispiirteet. - Aika
- 16.03. - 31.07.2021
Opetus Zoomissa:
ti 16.3. klo 17-19.45
la 20.3. klo 9.30-15.00
ti 23.3. klo 17-19.45
to 25.3. klo 17-19.45
ti 30.3. klo 17-19.45
ti 6.4. klo 17-19.45
la 10.4. klo 9.30-15.00
Moodletentti ti 20.4.
uusintatentti Moodlessa ti 25.5. - Paikka
- Opetus Zoomin kautta
- Esitiedot
- Johdanto muotoiluajatteluun 2 op
- Opintopisteet
- 5 op
- Suoritustapa
- Luennot (30 t) ja tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä vapaaehtoinen luentoihin kytkeytyvä harjoitustyö, josta voi saada lisäpisteitä.
- Kirjallisuus
- Grönroos, Christian (2009) Palvelujen johtaminen ja markkinointi (luennoitsijan ilmoittamin osin).
Wilson, Alan ym. (2012) Services marketing: integrating customer focus across the firm, 2nd European edition. - Emoyliopisto
- Lapin yliopisto
- Lisätietoja
- avoin@paijathameenkesayliopisto.fi
- Muu informaatio
- Varaamme oikeudet opinto-ohjelmaa koskeviin muutoksiin.
- Hinta
- Hinta 148,75 euroa. Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:
Päijät-Hämeen kesäyliopiston perimä maksu: 140 euroa.
Lapin avoimen yliopiston perimä maksu 8,75 euroa. - Ilmoittautumiset
- 01.03.2021 mennessä
- Peruutusehdot
- Kesäyliopiston peruutusehdot:
• Peruutusmaksu 50 % Päijät-Hämeen kesäyliopiston perimästä maksusta, mikäli peruutus tehdään sitovan ilmoittautumispäivän ja koulutuksen alkamisen välisenä aikana.
• Jos peruutus tehdään koulutuksen jo alettua, perimme koulutuksen koko hinnan. - Huom!
- Online-ilmoittautuminen on päättynyt, ota yhteyttä toimistoon
- Arviointi
- Arviointi asteikolla hyväksytty/hylätty.